Monday, July 19, 2010

Hy everyone
I finally decided to created my first independent blog, I create a space for myself. Thist blog represents my life as it is evryday.The name is "The Brunette Cocktail" because this blog will be a cocktail of my life. The ingredients will be those which have always characterized me: fashion , travel, photography and lifestyle.
O.A

In sfarsit m-am decis sa imi creez primul meu blog independent , am creat un spatiu pentru mine care sa ma reprezinte si sa prezinte viata mea , asa cum este ea in fiecare zi .Numele lui este "The brunette Cocktail" pentru ca va fi un cocktail din viata mea. Ingredientele vor fi alese mereu astfel incat sa ma caracterizeze:moda , calatorii, fotografie, si lifestyle.

3 comments:

Anonymous said...

very very nice ..........x0

Anonymous said...

foarte frumos...

Anonymous said...

tres joli:d...poop si mi,e ff dor de tine:*:*