Monday, October 22, 2012

First tattoo


Dupa indelungi pareri pro/contra m-am hotarat sa-mi fac curaj pentru primul tatuaj. Ca sa elimin din start toate intrebarile vis-a-vis de durere, nu, nu doare! Bine..doare:)) dar e o durere suportabila, la intrebarea mea ”-Doare?” am primit raspunsusl ”- Un fel de durere ca la epilat, putin mai intensa”. Oricum nu am murit, nu am lesinat, sunt aici teafara si cu mult curaj pt. ca de Paste intentionez un al 2-lea ceva mai maricel intr-un loc mai putin vizibil. A trecut cam o luna de cand l-am batut, acum e refacut, nu am avut probleme cu el nu a facut coaja, am avut grija sa fie dat in permanenta cu crema si lucrurile au fost ok.
 
 







1 comment:

Unknown said...

cee frumos e <3 felicitarii!! si eu tocmai m-am hotarat sa imi fac unul, dar inca mi-e cam frica :))
al tau este superb oricum, si mi se pare ca arata fantastic pe deget !!!!